BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Kadangkala orang yang paling mencintaimu adalah orang yang tak pernah menyatakan cintanya padamu kerana orang itu takut kau berpaling dan menjauhinya. Dan bila dia suatu masa hilang dari pandanganmu….kau akan menyedari dia adalah cinta yang tidak pernah kau sedari….

Tuesday, October 26, 2010

DUHAI HATI...

aduyaiii...ada rasa yg tersekat...ada perkara yang terpendam..tak dimuntahkan..gimana ya?? hurrmmm..haih...ape laaa yag membuatkan aku rasa tak senang...nak wat keje pn takde mood...sebenarnya masih ada tugasan yang perlu disiapkan..tadi baru hantar 1 bucket of papers bout jamuan akhir tahun dan anugerah juara rumah...masih ada surat2 yang perlu disiapkan..biarlah dulu...bila dah ada mood nanti, sekejap je aku boleh siapkan...cuma hati masih tiada di sini...entah terbang ke mana...duhai hati...kembalilah...

3 comments:

Anonymous said...

xlme lg dia dtg la blk tu kak..
sabar ye..=)

Achiq said...

huhu tq...msh xde mood...=(

Anonymous said...

=)