BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Kadangkala orang yang paling mencintaimu adalah orang yang tak pernah menyatakan cintanya padamu kerana orang itu takut kau berpaling dan menjauhinya. Dan bila dia suatu masa hilang dari pandanganmu….kau akan menyedari dia adalah cinta yang tidak pernah kau sedari….

Wednesday, October 13, 2010

Si Kecil Yang Petah II

lagi kisah pasal irfan..entry sebelum nie kisah yg pertama..ni kisah yang ke2 plak...hehe...kisha nie berlaku sehari sebelum raye...dat tyme aku dan mak tgh sibuk lapah ayam untuk buat sate...bagi mengelakkan irfan mengganggu keje2 kami, aku letak sate ikan..korang pnh mkn makanan kering yg mcm sotong kering, ikan sira...tp yg aku beli 1 peket utk irfan nie jenis sate...aku buka dan letak dpn irfan..

umi : irfan, nie umi buka sate utk adik..kl adik nk mkn nti, amek satu2 ye...
irfan : tak moh..adik posye kan...

aku ternganga dan saling berpandangan dengan mak..akhirnya kami ketawa kelucuan...irfan plak terpinga2 bl lihat umi dan tok gelak kuat2... mak ckp, maknanya die fhm laa maksud pose..hehe..tp y plg best, xsampai 2 minit die tibai sate tue...

tok : eeee tadi kate pose..knp mkn plak??
irfan : tok nak ke??
tok : tak moh..tok pose..adik x pose..x malu...
irfan : ooo tok posye eeee...tak aluuuu...

hahahaha kami gelak lagi kuat sbb irfan ckp camtu kat mak sambil muka die malu2 alah...hahahahaha...

0 comments: