BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Kadangkala orang yang paling mencintaimu adalah orang yang tak pernah menyatakan cintanya padamu kerana orang itu takut kau berpaling dan menjauhinya. Dan bila dia suatu masa hilang dari pandanganmu….kau akan menyedari dia adalah cinta yang tidak pernah kau sedari….

Tuesday, October 19, 2010

PROGRAM HUJUNG TAHUN

Hari persekolahan dah makin ke penghujung...Maka, bermulalah episod kesibukan kaunselor pelajar untuk menghabiskan bajet yag ada...kali ni kami dapat menjalin kerjasama dengan Panitia Pend. Sivik & Kewarganegaraan..duit sebanyak RM2000 untuk dihabiskan...hahaha kl bab duwet, serah je kat kaunselor..kl diberi rm10k pn boleh habis..aku handle prog kinabalu 2010 pn dh hbs blanje keseluruhan sebanyak rm20k...ermm program yang bakal berlangsung pada November nanti ialah Prog Pembentukan Jati Diri Unggul 1 dan 2 (PPJDU 1 & PPJDU 2 )...kl PPJDU 1 ialah dengan kerjasama Jabatan Perpaduan & Integrasi Nasional, bajet diberi sehingga rm10k...manakala PPJDU 2 pula kerjasama dengan panitia sivik, bajet keseluruhan rm5k....another 1 bajet sifar ialah melibatkan projek sekolah angkat..i/Allah linkage dengan UMT...hurmm pale plak dh sakit...takpe, demi utk melaksanakan tugas & tanggungjawab yg telah diamanahkan, akan kupikul walau seberat mana sekalipun...=)

2 comments:

Neija said...

duit tu leh bagi aku x? ekeke

Achiq said...

ja, ko nak beli sport rim ke, duwet tue?? ekekekeke..ko nak
?? dtg amek cni..aku ejas belanjawan...wakakakakaka