BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Kadangkala orang yang paling mencintaimu adalah orang yang tak pernah menyatakan cintanya padamu kerana orang itu takut kau berpaling dan menjauhinya. Dan bila dia suatu masa hilang dari pandanganmu….kau akan menyedari dia adalah cinta yang tidak pernah kau sedari….

Tuesday, May 11, 2010

Kejaiban???

Thanx sara God, pagi nie masih berpeluang meneruskan nafas =).....seawal pagi nie dah ada sumthin yang berlaku...ermm korang pecaye pada keajaiban tak?? sebenarnya bukan kejaiban jgk..lebih sesuai dikatakan "Kalau Allah menghendaki sesuatu itu berlaku seperti kehendak kita, ia akan berlaku dengan tiba2 dan tanpa sebarang alasan.." begitu juga sebaliknya...aku pecaye kalian di luar sana pasti punya cita-cita dan impian yang pelbagai...kalian sendiri tak tahu bila ia akan dicapai...selalu juga kita diberi apa yang kita tak mahu...dalam bahasa mudahnya, apa yang aku tak nak tu la yang datang...betul tak???

Tak mustahil, kan??

selalu jugak kita berkata pada diri sendiri, "kenapa laa tak jadi begini atau begitu...??" ermmm tapi bagi aku, lebih baik jangan mengharap...ibarat kata seorang kekasih teman.. "usah mengharap, kelak diri sendiri yang kecewa...bila ia datang, terima apa adanya..." bila difikir2 balik, memang ada benarnya kata teman itu...sebab pagi ini aku dapat duit 1 juta (ak ennaaa, kl btl kan best..ekeke) apa yang tak disangka2..sebenarnya aku mengharap sesuatu itu berlaku tetapi dah lama ia tak berlaku...aku rasa penat sangat menunggu..akhirnya aku membiarkan ia ibarat angin lalu..tapi pagi ini alhamdulillah angin lalu itu singgah di depan lobang hidungku rumahku...haih..hape laa..actually sgt2 xsangka apa yang aku harapkan selama ini terbentang di depan mata...maka...bermulalah episod pagi yang sangat menarik dan mengujakan =)

Semangat punya pasal, kacang je nie...

ermm korang tak faham?? takpelah...yang penting aku dapat luahkan betapa gembiranya aku pagi ini..Doa kita akan makbul seandainya ia datang dr sudut hati yg paling dalam..cuma lambat atau cepat je..yang penting sabar dan tawakal setelah berusaha...memandangkan hari ini mood aku baik seawal pagi nie..so aku nak sambung keje2 yang terbengkalai semalam...yang pastinya sepanjang hari aku akan tersenyum =)


0 comments: